Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Éles bevetésen a popin

2009.12.28. 17:53 - dharma

Korábban,mint írtam vettem egy mosható pelenkát,h kipróbáljam milyen is. Mivel bevált,így Majácska (egyik) karácsonyi ajándéka egy nagyobb adag pelenka volt. Ezzel át is tértünk a mosható pelenkákra.

Már sok blogon,fórumon olvasni róla tapasztalatokat,így én most nem írok róla kis összefoglalót. Két dolog,ami egyenlőre gondot okoz…három :) Az egyik,hogy az egész éjszakás strapát nem mindig bírja,reggelre nem ázik át,csak kifolyik a pipi a pocaknál. No de a belső - bambusz volta miatt - csak többszöri mosásra éri el a teljes nedvszívó hatását. Hát gondoltam kipróbálom éjszakára a már régebb óta meglévő,már többször mosottat is és úgy néz ki,h az jó is lesz. Valamint van egy turbó betét éjszakára,amit bár még nem próbáltam,de ez a gond megoldódni látszik.

Másik,h még egy picit melós feltenni Majára,de ez köszönhető Maja állandó ficánkolásának és a rutin hiányának. Szóval idővel ezzel sem lesz gond.

Harmadik pedig,h nem egy olcsó dolog,így most „csak” 12 db van belőle. Még szép apránként vagy 5-öt be kéne szerezni. Köztük talán egy-két mikroszálasat,az gyorsabban szárad,mert a bambusznak kell egy nap. Ez is megoldható.

Szóval mindent összevetve úgy gondolom,h jól döntöttünk és nem fog hiányozni a szemetesből az a rengetegsok papírcucc.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr761628861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ktouch 2009.12.31. 13:04:29

Yeah, nagy JÉ, nagyon örülök, hogy beválik!!! Igaz, így egyszerre drágább, de ha kiszámoljuk, mennyibe is kerül ehelyett az eldobható, azt hiszem hosszú távon megéri. Vagy nem így van? Nem beszélve arról, hogy környezetkímélő. No, és mennyi pluszmunkát ad?

dharma 2010.01.01. 19:37:14

Hát igen,úgyhogy remélem Te leszel olyan ügyi és már a kezdetektől ezt használod :) Én sajnálom,h nem volt szerencsém előbb személyesen látni ezeket a pelenkákat,mert akkor lehet korábban vettem volna,vagy alapból ezzel kezdek.
Munka: igazából mivel nekem 12 db van és bambusz,ami lassan szárad,így esténként,amikor Dani fürdik Majával szoktam szépen kézzel kimosni. Ez kb 5-10 perc,sztem abszolút nem sok. De ha pl Maja ruháit mosom,akkor ennyi se,mert beteszem azok mellé. Aztán még kb szintén 5 perc,míg összepatentolom,ha megszáradt és összehajtogatom. Ezt akkor szoktam,amikor Maja körülöttem játszik,úgyhogy mondhatjuk pótcselekvésnek :)
Egyébként ezt a 12 pelust elég lenne két naponta mosni,mert van annyi,de így seperc alatt megvan. Sztem egyáltalán nem vészes.


süti beállítások módosítása