Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Az első nevetés

2009.08.31. 15:56 - dharma

Annyira boldog vagyok :))) Maja az előbb kacagott először. Letettem hasra,h próbálkozzon kicsit a fordulással,ami ugye már sikerült Neki nem egyszer. Hát most nem,de láttam,h már bosszankodik,ezért hanyatt raktam és sok-sok puszit nyomtam a pofijára. Na hát ez nagyon tetszett Neki és hangosan kacagott. Azóta meg folyamatosan magyaráz és rugdos,hadonászik :D

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr281351012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Volti 2012.10.08. 22:14:37

Rakerestem mikor lehetseges az elso hangos nevetes es lam ezt hozta ki a google:)))


süti beállítások módosítása