Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Kárpótlás

2009.05.17. 09:31 - dharma

Majácska ma kárpótolt minket a tegnapi nagyon korai kelése miatt. Tegnap este 10-kor elaludt és ma reggel 1/2 6-kor nekem kellett már kelteni,mert őfelsége még tovább húzta volna a lóbőrt,viszont enni kellett Neki. Azóta viszont nem tudjuk visszaaltatni,most éppen Apa vállán csuklik:) És észre vettem,h kezd belenőni abba a rugiba,amibe a kórházból hoztam haza. Úgy gondoltam,amikor még mostam,vasaltam a ruhácskákat Maja érkezése előtt,h bőőőven van rávaló,pici ruha. Aztán itthon szembesültem vele,h ezek a drágák olyan kicsik,h szerintem akkora ruhát nem is készítenek,viszont hamar belenőnek:)

Nekem úgy néz ki kezd megindulni a tejem,de persze ezt sem szeretném elszólni,de már nagyon ideje volt. Van itthon egy kölcsönbe kapott kézi fejőm,meg van egy saját elektronikus, ha így megy tovább,akkor eladom a sajátot,mert hasznát még nem vettem egyiknek sem. A kézi fejés sokkal eredményesebb,mint ezek a pumpák. Még egy kicsit várok,lehet ha már normális a tejtermelés tudom majd használni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr211126154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása