Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

A fekete leves

2009.11.29. 20:42 - dharma

Igen,ma megkaptam Majától az első feketelevest a mosható pelenka miatt. Olyat pakolt bele,h a fal adta a másikat. Én meg öblíthettem ki utána. Na ez azért nem tántorított el attól,h váltsunk,így már legalább tudom mire számíthatok és kiderült,h még így is bírja a popin a strapát. Nem ázott át,pedig aztán szépen nyakon öntötte Maja :D

Ma "hivatalosan" is keresztény lett Maja. Őszintén szólva párom családja pogány,az én családom pedig Nagyim "miatt" megkereszteltetett,de nem valljuk a kerszténységet. Szóval ez Nagyim kérésére történt,de nem bánom. Nem ettől lesz több,vagy kevesebb. Keresztapa az én keresztapám és nagybátyám egyben,keresztanya meg természetesen Krisztina,a párja lett. Családban marad! Maja meg nagyon szépen viselkedett. Mondhatnám (írhatnám),h meg se nyikkant,csak incselkedett a mögöttünk álló családtagokkal :)

Képeket mama,papa csinált,így ha megkapom,akkor teszem fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr691561700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása