Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Harc

2009.11.06. 09:21 - dharma

Hoztam egy videót,amin Maja ügyeskedik. Eleinte pelenka hadjáratnak indult,majd közelharccal folytatódott,de Maja nyert és hagytam kicsit tornázni a pelenkázón. Nekem meg dagad a mellem,h milyen ügyes már ez a lány :)

A héten Apája itthon van,így én meg kedvet kaptam egy saját készítésű mei taihoz. Kicsit nagyobb munka,mint gondoltam. A legnehezebb ha már kész a vállpánt,ki van szabva a hátlap rész szimmetrikusan valahogy össze kell ezeket varnni. Nem számoltam hányszor szedtem szét. Még most is van mit rajta dolgozni,de nem bírtam tovább és beletettem Maját. Íme

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr551504238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

demetnik 2009.11.06. 20:42:25

Nagyon édes a videón Majácska.Nagyon kis ügyes!:)
A Mei Tai is naggggyon jó lett,nagyon ügyi vagy!!Nekem rettentően tetszik a szine és a mintája is!!Le a kalappal!Puszi!

ktouch 2009.11.07. 17:28:54

Nahát, gratulálok!! ügyes vagy nagyon! Énis készülök ilyet varrani, de előbb megvárom a babát hozzá :D Bár egy kendőt előre beszerzek neki a végefelé :)


süti beállítások módosítása