Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Repül a kaki :)

2009.10.13. 22:13 - dharma

Ma nagyon nagyot nevettem Maján. Neki keményebb a széklete az antireflux tápitól,meg ugye most már a hozzátáplálástól is. Pelenkázásnál nyomkodom a pocakját,érzem,h kemény,akkor itt kaki lesz. Gondoltam kicsit segítek,hátratoltam a lábiját a nyakához és már jött is,aminek jönnie kell egy tüsszentés kíséretébe. Ez akkora löketet adott,h mint egy rakéta távozott Majából a kaki. Még szerencse,h a pelenkázó feltéten meg is állt :D

Ma voltunk 4* babaúszáson és ma először merült is Maja :) Amikor jött a szokásos pofilocsolgatás szólt Csilla (az oktató),h akkor mi legyünk az utolsók,mert mi már nem locsolunk,hanem merülünk. Tiszta ideg voltam,mire ránk került a sor,de szerencsére nekem is sikerült jó techikával kivitelezni és a hirtelen meglepetés volt csak,ami miatt picit hüppögött,nyöszörgött Maja,de nagyon büszke voltam Rá,mert azt hittem,h itt vége a víz utáni szeretetnek. Jövő héten is merülünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr161448591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ktouch 2009.10.13. 23:35:50

Ezen akkorát kacagtam! Vicces lehetett :)
Egyik kedves ismrősöm is járt babaúszásra a kisfiával, nagyon élvezte a gyerek!!!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.10.14. 11:58:45

nagyon ügyi volt Majó a merülésnél, mondjuk nem csodálom, h meglepődött, én is biztos lesnék ha hirtelen a víz alá nyomnak :)


süti beállítások módosítása