Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Vééégre

2009.04.22. 10:05 - dharma

Már a terhességem elején szerettem volna naplót vezetni,de hát nem vagyok egy technikai zseni. Ha ez most összejön,akkor büszke is leszek magamra:) Kicsit bánom,h ez a 9 hónap nem maradt meg,de jobb később,mint soha,most belekezdek.

Tegnap  töltöttem a 39. terhességi hetemet és nagyon remélem,h lassan már kezünkben foghatjuk a mi kis Majácskánkat. Biztos vagyok benne,h fenekestül felfordul az életünk és teljesen más lesz,mint eddig és abban is biztos vagyok,hogy sokkal tartalmasabb lesz. Viszont ezekkel együtt fel fognak merülni az idő előrehaladtával kételyek, nevelési gondok/kérdések,amiket párommal,aki máshogy fogja megközelíteni a dolgokat meg kell majd oldanunk,kíváncsi is vagyok ketten milyen megoldásokat találunk. Ezeket és Majácska fejlődését szeretném leírni ebbe a naplóba és remélem,hogy sok-sok információt sikerül majd ide összegyűjtenem:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr611079560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása