Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Sírni,vagy nem sírni

2009.05.29. 20:37 - dharma

Minket is elért sztem a fejlődési ugrás...vagy a pocakfájás...vagy a front...vagy csak nyűgös a drága,de két napja folyamatosan,megállás nélkül sír. Szó szerint fél percenként ha nem váltogatom a pózokat,amikor a kezemben van,akkor sír és abban a fél percben is nyöszörög.  Reggel eddig felkeltem babócáhaz,de párom még tudott aludni,mert csöndben volt. Most már ott tartunk,h másik szobába kell mennem Majával. Evett,ivott édeskömény teát,adtam Neki espumisant,tiszta a pelus,nem iszok tejet,h nehogy arra legyen érzékeny,de Ő csak sír és sír. Sajnos egyetlen radikális taktika van,amit soha nem akartam kipróbálni az-az,h hagyom sírni. Pár perc sírás,elfárad benne és vagy elpilled magától,vagy ha már egy kicsit elcsendesedik akkor felveszem és elfolyik a karomban. Ilyenkor előfordul,h már én is zokogok a kimerültségtől és mert nagyon sajnálom cegényt. Ja...van még egy,ami megnyugtatja az-az,ha a karikás kendőben van cumival a szájában. Csak ez egész nap nem megoldás, akkor mindig sétálgatnom kéne Őfelségével,mert persze az sem jó,ha ülök Vele.

Ma éjszaka már 4-kor ébren volt. Pedig jó két hete olyan szépen tartotta a reggel 5-6 órás kelést. De délután azért kárpótolt,mert hagyott két órácskát még aludni.

Tejjel méééég mindig kűzdök,de most már nem zavar,ha kap tápit,mert ezen kívül minden csepp tejemet Neki adom,úgyhogy remélem ezzel is megkapja a védelmet. Hízni hízik, tegnap 3610 gr volt,úgyhogy túljutott a születési súlyán.

Jövő hét hétvégén el szeretnénk menni megnézni a Terminátor új részét,úgyhogy ez lesz az első,amikor három órára Anyum,vagy tesóm fog Rá vigyázni. Szerencsére eddig rá lehetett hagyni másokra, én meg a közelben voltam, úgyhogy remélem minden rendben lesz.

Csináltam az egy hónapos születésnapjára egy kis prezentációt,ami majd csak 2-án lesz,meg Anyumról amúgy is hiányzik még bele egy kép,úgyhogy most csak két képet teszek fel a mai sírás utáni kinyúlásról és arról,h szeret kimászni a rucijából :D

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr711152134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása