Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Összeszedve

2009.06.08. 10:58 - dharma

Az a legjobb és azért vagyok szerencsés,mert vannak körülöttem család,barátok,akik mindig a legjobb pillanatban kapnak össze engem. Már kicsit kétségbe voltam esve,meg fáradt is voltam,de tegnap jött Anyu és el tudtunk menni moziba ketten párommal,ellátott pár tanáccsal,elmondta amit egyébként mindig elmond,h igyak,igyak,igyak sokat :) ANYA!!! Itt van most is mellettem a vizespalack :) Megnéztük a Terminátor 4-et. Nekem nagyon tetszett,meg jó volt kicsit a kikapcsolódás,bár már nagyon hiányzott Maja.

Tegnap Maja kora hajnali kelései miatt már elég fáradt voltam így gyorsan megkerestem a Suttogó azon fejezetét,ami az alvásról szól. Úgyhogy kipróbáltam az esti alvás előtti "megtömés" technikáját és jóóó sok tejet,meg tápit kapott vacsira Maja. 6-ig aludt is,nagyon büszke voltam rá....meg magamra:)))

Találtam egy túrórudi ruhát,amit rá is adtam,olyan édes,ezt meg is mutatom

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr471171031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása