Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Zajlik az élet

2009.11.27. 21:27 - dharma

Kicsit eltűntem...kicsit nem írtam. Pedig nagyon sok minden történt

 A legfontosabbak közül:

1. Majának a héten kibújt a második kis fogacskája,amivel már jobban megszenvedett,mint az elsővel. Így most már alul két kis fogacska van.

2. Két napja magától,nagyon szépen csücsül a lányka

3. FELÁLLT!!! És ezt le is sikerült videóznom! Többé, kevésbé, mert pont akkor kapcsoltam be a telefonomon a videót,amikor már vége volt az akciónak,de még elkaptam a lényeget. Olyan nagyon ügyes! Mondhatjuk,h elég korai,de nagyon örülök neki.

 

 

Azt azért meg kell említsem,h vége a nyugodt reggeli kávézásoknak. Bevett szokás volt ugyanis,h reggel,amikor felkelt Maja,megetettem és picit még kábuldozott az ágyon körülpárnázva,amíg én megittam a reggeli kis tejeskávémat. De már nem lehet csak úgy!!! Kispárnára fittyet hányva megy,mint a rakéta. Sokszor a lábát kell fognom,mert pillanatok alatt az ágy szélén terem és Neki mindenképp valami a földről kell. Vagy a kutya,vagy a színes szőnyeg rojtjai. Bármi,csak önveszélyes legyen. A kiságyát is lejjebb tettük.

 

 

Más

Új szerzeményeim vannak!!! Az első,amit a leendő keresztszülőktől kaptunk – már nem is annyira leendő,ugyanis vasárnap lesz a keresztelő -  és aminek nagyon örülök. Egy babakocsi, mert már azért azt a 7.5 kilós kis testecskét is nehézkes volt elbírni a Pierre Cardinnal. Így most egy jó könnyű PegPérego Aria-val gazdagodtunk. Megint bebizonyosodott,h nincs tökéletes kocsi,csak ha már elkezded használni és beleszeretsz. Nem volt olyan sok elvárásom: könnyű és nagyobbacska kerekei legyenek. Hát ilyen nincs. Vagy legalábbis mi nem találtuk meg. De nem bánom,mert én már nagyon megszerettem ezt a kocsit. És gyönyörű színei vannak. Itt is,most is nagyon köszönöm!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Második egy Girasol Tulipaanii hordozókendő. Eredetileg Girasol Liliát szerettem volna,de az limitált,rendelni kell,én meg türelmetlen vagyok :) Inkább azt írhatnám,h eredetileg nem is akartam ilyenre költeni,mert van egy Nandum,de olyan gyönyörűek,h nem tudtam ellenállni. Így lett ez,ami semmivel sem tetszik kevésbé,mint a lilia. (A kép csak illusztráció)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a harmadik pedig egy popin,bambuszbelsős,mosható pelenka. Ismét nem bírtam magammal,mert már múltkor nagyon megjött a kedvem és elnyerte tetszésem ez a pelenka. Így vettem egyet kipróbálásra. Éjszaka volt a beavatás és nagyon pozitívak a tapasztalatok. Váltunk!!!

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül egy kis mosoly,ami a szemén látszik,mert a cumi az kell :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr441557386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ktouch 2009.11.28. 17:40:13

Jééé, nagyon ügyesen csinálja!!! Gratulaaaa! Nem is nagyon korán, minden baba másképp fejlődik, neki ezen a téren van nagyobb fejlődése...Naaa, a kendőket már irigylem is, vagyis azt, hogy te már élvezheted a hordozást, a mosható pelusról nem is beszélve, szeretném én is már a legkorábban, amint lehet, használni, értem én ezt, már pár hetes korától, nagyin beleástam magam a mamain a mosható pelus, hordozókendő és egyéb témába....:) Nagyon sok jót mondanak róla, sőt, még varrni is próbálok ilyet....csak legyen már kinek :)))))

dharma 2009.11.28. 23:03:18

Nekem úgy megy az idő. Nemrég volt,h barátainknak is pozitív lett a tesztje és már bármikor szülhet. Dani is nemrég jött a hírrel,h Nálatok is jön a baba és már 23 hetes vagy. Előző évben ilyenkor az újévet vártam,mert akkor már minden közelibbnek tűnt :)
Jaaaj,ugye milyen gyönyörű az a kendő. A mosható pelusnak én meg nem voltam annyira híve,de múltkor volt egy hordozó klub,ahol sok baba moshatót hordott és nagyon megtetszett. Köztük is ez a popin. Színe,anyaga,az,h AIO pelus. Nagyon megszerettem. Karácsonyra szeretnénk venni egy 10-es csomagot :)

ktouch 2009.11.29. 11:53:36

Valóban nagyon hamar telik az idő, itt a Karácsony mindjárt, el sem hiszem, aztán újév, aztán közeleg az én időm is....Mosható pelus használatával kapcsolatban, olyan tapasztalatokat olvastam, hogy kb. 20 perc plusz időigényt vesz fel, de mind olyan mamiktól, akik "imádják" mosni a babájuk pelusait :)))) Én is annyira ezt érzem, hogy bármilyen fárasztó is, de a gyermekben megtalált öröm annál nagyobb :) hm......remélem nem vagyok naiv, bár biztos, sok minden függ a hozzáállástól.....

demetnik 2009.11.30. 09:31:31

Nagyon ügyes Majácska!!:)))A kendő pedig csodaszép,nagyon tetszenek a szinei!
És micsoda kis combijai vannak a képeken ennek a leányzónak!Nagyon édes!!!


süti beállítások módosítása