Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Búcsú a szoptatástól

2009.08.25. 16:56 - dharma

Hát igen...úgy néz ki szoptatásilag a finishbe értünk. De most már elfogadtam,h nem fogok a hosszan szoptatók táborába tartozni. Még reggelente (mert akkor kipihent és jókedvű Maja) mellre teszem,de az is csak úgy 5 percig tart. De igazából már nem nagyon akar tőlem semmit. Ez a reggeli is csak az én ragaszkodásom még,mert szeretem olyankor nézegetni a kis pofiját. Szóval ez ennyi volt,de öröm az ürömbe,h tegnap nekiállhattam diétázni és találtam egy nagyon jó kis szalont,ahol van spinning,salsa aerobic meg pilates és van gyerekmegőrzés. Igazából a hely 80%-a gyerekeké. Nagyon tetszik a hely is,meg a nő is szimpatikus volt,aki vigyáz a gyerkőkre. Mondta,h van más 4 hónapos,úgyhogy nem gond az sem.

Hétvégén megkínáltuk barackkal,tegnap meg ma ketté osztva már bepuszilt egy kis üveg barackos-banános bio HIPP-et. Nagyon cuppogtatta,sztem ízlett Neki. Ma így el is szaladtam a boltba venni pár nagyobb,szőrös barackot,h télre le lehessen fagyasztani. Most egy-két hétig ezt szokjuk,aztán megkóstoltatom Majóval a répás-krumplis párosítást.

Még mielőtt elfelejteném. Ma megtörtént a NAGY esemény: Maja a szemem láttára két lendületből átfordult. Eggyel az oldalára,a másikkal meg a hátára gurult. Olyan büszke voltam Rá :)

Ezen kívül a Balatonról hazajövet már belekezdett a folytonos kommunikációba és ezt azóta folytatja. Állandóan gügyörészik. Ha egyedül van,ha nem,ha hason,ha háton,ha kell,ha nem mondja :D Nagyon ügyeske ez a kis kopasz leányzó. Észre se vesszük és már rohangálni fog :)

Na itt van két videó. Az elsőn Maja a barackos-banánost eszegeti. A másodikon meg a kúszási tudománya látszik. Ezzel a mozdulattal indul a fordulás is,de az most nem sikerült.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr71337619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.27. 14:05:26

ne írj ilyet, h nem akar Tőled semmit, hisz az anyukája vagy Te vagy Neki a minden. Rossz volt olvasni. Az más, h Ő ilyen öntudatos, és eldöntötte nem kell a tejcsi.
Örülök, h jól kezeled, keresd mindig a pozitív oldalt. A videók csúcsak, Balázs tegnap kapott barackot, kb ekkora kanállal, a végét nyalta meg, fintor, és tolta kifelé :) nem nyamnyogott ilyen szépen. szóval hagytuk.
Kúszás, meg édes, Balázs is felhúzza a hasa alá a lábát, és ugrik 5 centit előre, sőt ezt háton is megcsinálja.
Gratulálok a forgáshoz, úgy látszik az én fiam a nehezebb utat választotta elsőnek, Ő hátról hasra csinálta elsőnek- ami nehéz, így most hanyagolja, ehelyett most fekvőtámaszozik.


süti beállítások módosítása