Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Babaméret

2009.08.29. 13:02 - dharma

Hétfő óta Katival (Ő itt lakik szembe velünk) járunk sétálgatni. Neki van egy 1 hónapos kislánya,Barbi,meg egy 3.5 éves kisfia,Géza. Nagyon örültem,h egymásra találtunk,mert függetlenül attól,h nyár van (lassan csak volt) sokszor nem volt kedvem itthonról elmenni,mire összeszedtem magam,h Gugut,a kutyát meg Maját elvigyem sétálni általában már dél/egy óra volt. És ezzel Kati is így volt. Úgyhogy most nagyon jó,mert így legalább minden reggel együtt megyünk sétálgatni,már vittük a fiát játszótérre is és tegnap egész nap kint üldögéltünk a kertjükben. Nagyon jó volt,babák is jól aludtak az egész napos friss levegő után.

A lényeg,h tegnap meztelenkedtek a babák és akkor láttam,h most van Majának az-az igazi babamérete,amit az emberek (főképp,akiknek még nincs babájuk) annak gondolnak/neveznek. Legalábbis Maja előtt,amikor még nem volt általános,h babákkal találkozom,akkor bennem így élt egy "babaméret" és innen nőtt nagyobbra. Ez csak azért jutott eszembe,mert nem egy barátom,ismerősöm volt,aki újszülött korában meglátta Maját és vagy meg se merte fogni,vagy csak nézett nagyokat,h milyen pici. Hát ezzel én is így voltam az első pár napban. Nem gondoltam,h egy újszülött ilyen pici.. Szóval most tart méreteiben sztem ott,h már nem mondanák Rá,h milyen pici. Tökéletes baba. Nekem…

Na majd este jól le is fényképezem meztelenül J

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr701346144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikocs 2009.09.01. 12:41:19

Tényleg! Ezen még nem is gondolkoztam, de tök igazad van! Ez a 3-6 hós kor az igazi babaméret, az igazi baba. Túl van a leglúzerebb korszakán, de még nagyon be van zárva magába., tehát baba. És pont akkora, hogy pici baba, de már meg lehet fogni a gyávábbaknak is! 6 hós kor után meg már mondják, hogy milyen szép nagy vagy., meg jobban lehet kommunikálni vele, már nem olyan baba, a ruhák nem édi picikék...
Micsoda meglátásod van! :) Nekem ez 3 gyerek alatt sosem jutott eszembe, de tök igaz!


süti beállítások módosítása