Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Vicc

2009.10.12. 22:07 - dharma

Visszaolvastam a Régi fórumot és még anno Gabka írta ezt be. Már ment ez kör e-mailbe is,de ha valakinek új lenne :)))

 

Mit tanultam anyukámtól?

Megbecsülni mások munkáját. -> "Ha mindenáron meg akarjátok ölni egymást az öcséddel, kint csináljátok. Most takarítottam fel."

Vallást. -> "Jobb lesz, ha imádkozol, hogy kijöjjön a fehér ingedből!"

Az időutazás alapjait. -> "Úgy megcsaplak, hogy a jövő héten térsz magadhoz!"

Logikát. -> "Azért, mert én azt mondtam!"

Tornamutatványokat. -> "Most nézd meg, hogy néz ki itt hátul a nyakad!"

Az ozmózis alapelemeit. -> "Fogd be a szád, és edd meg a vacsorád!"

Türelmet és kitartást. -> "Addig ülsz ott, amíg a spenót el nem fogy!"

A meteorológia alapelemeit. -> "Úgy néz ki a szobád, mintha egy tornádó söpört volna át rajta!"

Irigységet. -> "Ezer és ezer gyerek van a világon, akik boldogok lennének, ha ilyen nagyszerű szüleik lehetnének, mint neked!"

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr301446220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása