Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

2009.04.24. 19:53 - dharma

Ma sem lettünk anyukák,bár még nincs vége a napnak. Fórumon azt figyeltem,h este, éjszaka,vagy hajnalban szeretnek megindulni a babák. Bár néha belegondolok,h olyan vagyok,mint egy időzített bomba,mégsem érzem azt teljességében,h egyszer csak (bármikor) robbanok.

Tegnap megünnepeltük együttlétünk 3. évfordulóját párommal. Már nagyon rég szerettem volna egy bádogbögrét,hát most kaptam egy cicásat,aminek nagyon örültem. Húúú,a sok cicás tárgytól mániásnak tűnhetek,pedig amióta kutyám van inkább kutyás vagyok.De itt vannak a jószágok

A vacsi alatt és után mindent bevetettünk,ami házi praktika létezik szülésindításra,de annyit értem el,h a hajnali egyszeri pisi helyett most vagy 5* kellett éjszaka wc-re mennem :S

Még mindíg várunk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr501084624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása