Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

hordozok/hordozók

2009.12.14. 12:44 - dharma

Igen…már szégyellem/szégyellhetném magam,de a sokadik hordozót vettem meg. Mindenesetre arra rájöttem,hogy egy jó hordozón nem érdemes pénzt spórolni. Egyszer beruház rá az ember és utána kényelmesen,ergonómiailag megfelelően tudja hordozni a gyereket.

Volt már tulajdonomba:

  1. sajátkészítésű gyűrűs kendő:  Maja születésekor ezt használtuk. Nagyon imádta,de egy vállon hordozni (számomra legalábbis) egy bizonyos testsúly után nehéz volt.
  2. babysling: hasonló,mint a gyűrűs kendő,csak csattal lehet „rögzíteni”,illetve állítani. A váll része szivacsos és vastagabb,mint a gyűrűsé volt,az erszény része pedig nagyobb,így ezt valamivel még tovább tudtam használni,mint a gyűrűset. Ugyanolyan fekvő helyzetben hordoztam benne,de ha már ül a gyerkő,akkor ülve is lehet. Egy idő után viszont ezt sem bírtam egy vállon,illetve Maja is kíváncsivá lett,forgolódott ki belőle,nem szerette már a magzatpózhoz hasonlatos testhelyzetet.
  3. Amazonas Hordozókendő-Carrybaby: hát…hmmm….megvettem,kipróbáltam,nem jött be,eladtam. Gyakorlatilag a hordozókendő „elölkeresztes” változatát próbálja könnyebbé tenni. Két „gyűrűből” áll,amit keresztezve magadra kell tenni és úgy bele a babát. Nekem vágta a csípőmet és nem éreztem olyan biztosnak benne Maját.
  4. mei tai: nagyon jó kis ázsiai hordozóeszköz. Valaki imádja,valaki kevésbé. Én valahol a középút körül vagyok. Kényelmes,könnyen használható,ezt el is ismerem,de nekem csúszott mindig a megkötője és mindig utána kellett igazítani.
  5. nandu hordozókendő: viszonyítási alapom annyira nincs más,szintén kötözős kendőkhöz. Tény,h ez egy alacsony kategóriás kendő,de lényegében a célnak megfelel. Ami olcsóbbá teszi a többihez képest az-az anyag (szövési

      technika pl) és a szín.

Arra mindenesetre rájöttem,hogy ezeket nem lehet ám akárhogy megkötni. Az anyag nem lehet hanyagul a babán,különben nem tartja megfelelően és csak ártani fog. És talán még a kedve is elmegy az embernek tőle. Gyakorlás,gyakorlás,gyakolás.

  1. Girasol kendő: ez az egyetlen,ami nekem van és a nanduhoz tudom viszonyítani.   Anyagában,színében sokkal szebb,puhább,könnyebben kezelhető. Nem olcsó,de még ez sem az a „felsőkategórás” kendő.
  2. kenguru: sokat erről sem tudok nyilatkozni,mert bár van nekem,az nem a legjobb félefajta. Szóval lehet,sőt biztos,hogy ennél sokkal jobbak is vannak,de ha már könnyen felvehető,csatos hordozóról álmodunk,akkor inkább…
  3. …a Manduca: ez az új szerzeményem. Kipróbáltam és csak az ára miatt nem szereztem be egyből. De mivel itt a karácsony…Kényelmes,pici gyakorlással könnyen felvehető,praktikus…csak jót tudok róla írni. A németek nagyon eltalálták. Csatokkal rögzíthető. Több ponton állítható,hogy a babának és a mamának is megfelelő legyen. Ami  nagyon megfogott benne,h alul meg van vastagítva,ki van merevítve,így a gyerek súlya nem csak a vállakat és a hátat éri,hanem a csípőn is eloszlik. Nagyon szeretem. És mivel a babakocsi szervizbe van már lassan két hete most csak ebben megyünk el itthonról. Ha csak egy hordozóra ruháznék be,akkor ez lenne az.

 

Ezek mind csak saját tapasztalatok,így ha valaki hordozna érdemes ellátogatni a mamami fórumára,mert ott sokkal tapasztaltabb Anyukák véleményét is lehet olvasni.

 

És a manducám…


 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr211597139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása