Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

2009.05.16. 21:11 - dharma

Valószínűleg vagy elszóltam magam tegnap és még le is írtam,vagy két hetes születésnapja alkalmából örvendeztetett meg Maja a hajnal 1/2 2-es keléssel. Így most elég fáradt is vagyok. Ezért és mert ma lett két hetes a kicsi lány vettünk Neki egy pihenőszéket,hátha azon könnyebben megnyugszik,mert most még 3 fő tevékenysége van: eszik,alszik,sír.

 

 

Lassan-lassan pedig már kezd nézelődni is (már amennyire ellát egyenlőre)

Persze mindenki ellát minkettanácsokkal,h is lehet megnyugtatni egy gyereket. Ahány ember,annyi tanács...mi tehát mindent kipróbálunk:) Múltkor gondoltuk most megnézzük mi lesz,ha hagyjuk sírni a kiságyban. Had ne mondjam 10 perc múlva én is Vele sírtam olyan keservesen panaszkodott. Szóval egyenlőre ez nem a mi taktikánk. Viszont (LEKOPOGOM),de úgy néz ki a kis pihenőszékében szeret hintázgatni. Meg a tuti tipp a tele pocak. Hihetetlen ettől mennyire el tudnak alélni a kis drágák.

Két hetes szülinapjára még kapott egy beazonosíthatatlan élőlényt mintázó, zenélő plüssállatot is. Ebben az a szép,h pont a mai nap gondolkoltam arra,h kéne Neki egy ilyen:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr651125662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása