Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Ami ismét a régi

2009.05.23. 22:38 - dharma

Ma Anyukám meg Nagyim meglátogatott minket. Kaptunk Avent tejgyűjtőket,amit át lehet alakítani cumisüveggé, rongybabát,aminek rágókába végződnek a végtagjai,bodyt, nagyon cuki kis sapit,amibe majd le is fotózom,meg megkapta a játszószőnyegét (ezt még a nagy sírás közepedte nem tudta értékelni,de később majd le sem lehet majd vakarni róla:)) Vigyáztak is a Nagyik a kis Csöpire,amíg aludtam 2 órácskát,mert tegnap párom későn jött, meg szerettem volna várni,fájt a fejem,így amúgy is csak 3 körül tudtam elaludni és Maja 5-kor kelt reggel,úgyhogy elég álmos voltam. De végre sok idő után megint tudtam hason aludni,mert mindig is hasas voltam.

Zuhanyzáskor meg már látom magam megint alul. Őszintén szólva mások lettek kicsit lent a dolgok...furcsa :S Hét elején ittam kakaót és észrevettem,h pont úgy megízesítve,ahogy várandósan tettem most túl édes volt. Sunyi dolog,h ugyan az-az édesség akkor nem hatott annyira annak,most meg nem tudtam meginni.

Tudok hajolni,zoknit felvenni,lábamat ide,oda feltenni és mosogatáskor nem fáj a derekam,hanyatt fekvéskor a hátam,aminek kifejezetten örülök. Álláskor nem fáj hamar a lábam:)

Viszont nem panaszkodás céljából, de még nagyon sok minden van,amit nem tudok/szabad. Ilyen pl a fürdés,most ki van lőve a szex is, alkoholt most még annyit sem iszom,mint terhesség alatt. Na nem mintha akkor ezt tettem volna,de most egy pohár bor,nem sok,annyit sem merek inni,nehogy hányjon tőle Majácska. Ja és ülni sem tudok még mindig maradéktalanul:( Talán jelenleg ez zavar a legjobban,mert néha pl szívesebben szoptatnék ülve,vagy a babzsákon,amit direkt erre a célra vettünk. Gátam már ok, viszont a farcsontom még fáj. Ez is elmúlik...előbb,utóbb...Meg nagy szívfájdalommal búcsúztam tegnap tesómtól,aki a Balatonra ment. Irigy,irigy!!! Viszont jövőre már Maja is pancsolhat majd,mi meg csak büszkén nézzük majd ahogy lubickol:))) 

Most még annyira nem lehet kialakítani napirendet,de azt észrevettem,h míg napközben örülök,ha elszundít a Kicsilány,addig az már kialakult,h 7-8 között fürdés van,utána evés és előbb, utóbb elalszik a Drága. Ez van most is,így én is lefekszem gyors,h legyen energiám holnapra. Jó éjszakát!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr271139903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása