Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Egy hónaposan

2009.06.03. 08:28 - dharma

Tegnap este írtak,csak elment a net,én meg elaludtam:

Ma egy hónapos Majácska. És este ráadtam azt a ruhácskát,amibe a kórházból hoztam haza. Akkor még nagy zsák volt,de most már jó rá. Sőt,mivel 4 kilósig írják a cimkére pár nap és ki is növi :) 570 gr-ot hízott. Mint írtam 3170-el jöttünk haza és most este 3740 gr-ot mértünk. Ezen kívül most még nagy változásokról nem számolhatunk be. Még nem kezdett el gügyögni a drága. Ellenben ma már jó sokat mosolygott. Olyan,mintha már tudatos lenne. Nagyon röpül az idő... 

Csináltam erről a röpke egy hónapos létéről egy kis prezentációt. A zenének nem a szövege a lényeg :))) Nagy szívfájdalmam,h az én édesanyám nincs rajta,de azt is pótolni fogom majd külön.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr181160582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása