Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Szoptatás

2009.06.16. 08:22 - dharma

Várandósságom alatt mind a 3 havonta megjelenő fő kismamás újságot minden hónapban megvettem. Kevés cikk volt,amit nem olvastam el és véstem jól az eszembe,de az egyik ilyen sokszor a szoptatással kapcsolatos volt,mert azok egy hónap után a könyökömön jöttek ki. "Hogy kell szoptatni?" "Miért jó szoptatni?" "Milyen jótékony hatása van?" blabla...Sosem gondoltam,h nekem bármikor is ezzel lesz gondom. És de :( Itt vagyok lassan 7 hetes kislányommal és nincs elég tejem. Iszok,eszek,pihenek,fejek,szoptatok...de nem megy a dolog. Kicsit fáradt vagyok,kicsit elegem van a késő esti fejési procedúrákból,mert előrelépést,gyarapodást nem látok. Így most már csak az a lényeg,h Majának legalább annyi legyen,h a védettsége meglegyen,megkapja az anyatej jótékony hatásait. 

És most már annyira nem is bánom,mert refluxos a kicsi,erre kaptunk megfelelő táplálékot,így szoptatás mellett azt is kapja és ezzel többet alszik,lassabban emészti a szervezete és kényelmesebb is. Nekem. De az összebújásokat,meg a megnyugvást,amit a szoptatás ad Neki nem adnám fel. Ha kevés is,de remélem egy éves koráig megmarad ez a lehetőség.  

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr901188124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása