Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Kilók

2009.06.19. 20:23 - dharma

Maja kűzd vele,én is kűzdök vele. Csak én a sajátommal le,Majáéval fel. 4010 g,amit mért a védőnő. Valamint mivel ott jobb a mérleg megnéztük mennyit szopizott. Megdöbbentem,le sem merem írni. 40,azaz negyvenet!!! Szóval így állunk,bár ennél többet vártam. De kiderült,h valószínűleg nem szopizik hatákonyan a lányka,amit a kórházi teljesítményéhez képest én is érzékelek. Úgyhogy aranyos volt a védőnő,mert adott egy bimbóvédőt. Most azzal fogunk gyúrni. Meg vett párom homeós bogyókat. Szóval megpróbálok megint gőzerővel nekilódulni a tejszaporításnak,nem szeretnék több tápit adni Neki. Mert most jelen állás szerint az alacsony súlynövekedés miatt ezt kéne csinálni. 

Ma elvileg elmentünk volna vendégeskedni Majamutogatóba,de a nagy meleg Nála is megtette hatását és elég nyűgös volt. Viszont 6 óta alszik a csöpi. Megint fürdenünk kéne,de az elmúlt napokban produkált korai kelése miatt most tolom a dolgot és hagyom még aludni. Meg aztán én sem fekszem ilyen korán,így ez még egy indok a későbbi fürdésre. Szóval adok Neki még 40 percet,ha 9-ig nem kel fel,akkor kicsit megpuszilgatom. Imádom,amikor alszik és megpróbálom kelteni. Teljesen el van alélva,azt sem tudja hol van és agyon lehet puszikgatni :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr231196032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása