Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Meló

2009.07.06. 13:16 - dharma

Két hete felhívott egy volt munkatársam,h szeretnék-e kicsit itthoni munkát végezni. El sem hittem,h egy ilyen lehetőség csak belepottyan az ölembe,mert sosem hittem az otthon végezhető munkákban. Találkoztam a sráccal,akinem szüksége van a segítségre. Lényegében embereket kell felhívnom,akik árulják az ingatlanjukat és elérni,h kimehessen valaki a cégtől megnézni azt az ingatlant. Hát ma lesz az első alkalom,h hívogatnom kell és kicsit izgulok. Szerencsére nem eladnom kell,mert már azt is csináltam és tudom,h csak az első két,három hívás,ami izgulósabb. Aztán belejövök. Maja meg most alszik,remélem kibírja azt a fél,egy órácskát így,vagy mosolyogva,amit a munkával töltök.

Ahogy írtam már elég sokat mosolyog,beszélge meg nézelődik. Általában ha kialudta és tele a pocak,tiszta a pelus. Sosem gondoltam volna,de énekelni is szoktam Neki :) Ő meg vagy örörmmel,vagy bosszankodva fogadja attól függően,h mit éneklek. Drága nagymamám énekelt nekem mindig egy dalocskát kis koromban. Azt Maja is nagyon szereti.

A szobája lassan,de biztosan készülget. A festés majdnem kész van. Még a bútort,amit kaptam át kell öntapadós tapétával húzni és reményeim szerint nagyon jól fog kinézni. Átköltöztetni olyan 3 hónaposan szeretném majd. Előbb majd szoktatom, mutogatom majd Neki a szobát,meg ott leszünk minden nap egy kicsit. KÍváncsi leszek,h reagál majd.

Bármikor,amikor tescoba,vagy olyan helyen járok,ahol van gyerekruha úúúgy várom már,h Ő válassza ki magának a ruhácskákat,amik tetszenek Neki. Nagyon jó fajták vannak. Fürdőruháktól is elolvadtam. Már alig várom a jövő nyarat,amikor haza sem jövünk a Balatonról. Vagy a strandról. Remélem Maja az én vízimádatomat és nem az apja víziszonyát "örökölte". Eddig szeretett fürdeni. Apropó fürdés: tegnap megvolt az alső nagy kádban fürdés apájával. Nagyon tetszett Neki,amikor meg kivettem egyből sírni kezdett.

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr171229695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása