Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Betegség

2009.07.16. 19:58 - dharma

Hihetetlen...ötödszörre engedett be a blog.hu és akkor is csak explorerrel :S

Tegnap óta Majának megy a pocakja:( Ma meg már hőemelkedése is volt,idegbajt kaptam. És egészen addig nyugodt voltam,amíg el nem mentem Vele orvoshoz. A doktornő meg nagyokat hümmögött. De legalább nem rávágta,h valószínűleg xyz baja van,hanem elmondta,h mire tippel,de adott vizelet,székletvizsgálatra beutalót,laktózmentes Milupát,mert lehet a tejcukortól van. Úgyhogy a reggeli ELSŐ! vizeletet be kell vinnem. Csak azt nem tudom ezt,h kivitelezem. Mert mi a babáknál az első pisi,amikor Ők még nem tudják visszatartani,ami jön,az jön? A taktikával viszon nem lesz gond remélem,mert vettünk patikába kis zacsit,aminek a ragasztós felét "oda" kell rakni Neki és előbb,utóbb telepakolja.

Persze még véletlen se legyen könnyű egy autóval nem rendelkező de babás nő élete, ugyanis nem egy helyre kell leadni a kettőt :S Úgyhogy Apukám kakit visz,én meg pisit. Apropó autó! Én mindi megvoltam nélküle,de Majával már rájöttem,h nagy hiánytermék. Szóval szombaton kezdem a kreszt. Már alig várom,imádom a vezetést.

Szegénynek már a pelenkázás is tiszta kín,olyan vörös a popója,mint a rák a folyamatos híg széklettől. Úgyhogy sokat van szabadon és fújogatom Neki,mert azt saját tapasztalatból tudom milyen kellemes ilyenkor a bőrnek. Egy gyenge pillanatomba el is pityeredtem,mert persze kell nekem az agyam negatív gondolatokkal terhelni.

Szerencsére viszont a súlyával nincs gond,4690 g a drága :) És 56 cm. Növünk,növünk,növögetünk!

27-én lomtalanítanak,úgyhogy addigra ki kell a leendő szobájából pakolni és felvinni a bútorait. Így remélem a 3 hónapos szülinapjára be is költözhet. A bűvös 3. hónap...az már negyed év:) És nekem még most is fáj a farcsontom a hanyatt szüléstől. És a vérzésem már másodszorra jön meg. Bezzeg van,akinek fél évig semmi,én meg kamatostul visszakapom a 9 hónapot. Na de a 3. hónap. Akkorra mondják,h elmúlik a sírós időszak. Csak úgy pikk,pakk. Bár én ezt Majánál fokozatosan látom. Sztem egyre kevesebbet sír és egyre többet figyelget,érdeklődik,mosolyog,magyaráz. Mivel nagy tv rajongó (olyan,mint az Apja,bár tudom ez nem jó) azért,h ne traktáljam Győzivel a bubóját a Mezzo adóra állítottam. Nagyon élvezte,folyamatosan gügyögött a tv-nek:) Bebizonyosodott,h a kicsik tényleg fogékonyak a komoly zenére.

Még mielőtt elfelejtem. Múltkor csináltam egy kis prezentációt a lányoknak,akikkel a terhesség,most meg a gyereknevelés rögös útján döcögünk. Még be kell tennem 3 képet és ide is beteszem mutiba. Mindig kiráz a hideg amikor megnézem. És a zenét még Jackson halála előtt 2 nappal választottam...a tudatalatti:)

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr491250080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása