Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Vizeletgyűjtő zacsi!?

2009.07.17. 08:34 - dharma

Tegnap elszóltam magam. Nem olyan egyszerű még ezzel az objektummal sem lecsapolni a pisit :S Telepakolta,az biztos,csak nem vizelettel,hanem folyékony széklettel=fosival. És emiatt le is vált a ragasztó. Úgyhogy a székletminta az ÁNTSZ-nél,vizelet a gyerekben meg a pelusban. Majd hétfőn újra fogok próbálkozni,addigra remélem helyre is jön a pocakja. Láza,hőemelkedése meg szerencsére nincs,az éjszakát is végig aludta,negyed 7-kor kelt. Nekem egy angyal lányom van. Amióta kijöttünk a kórházból azóta az ékszaka az alvás ideje. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor fordult elő,h hirtelen zavarában ezt nem tartotta és éjszaka felkelt. Viszont erőszakos temperamentuma van. Olyan,mint én :S:S:S Csak azt remélem,h ez a későbbi életében előnyére fog válni és kitartóbb lesz,mint én. Zenész,festő,sportoló,polihisztor??? Bármi is,csak szeresse és csinálja,csinálja,csinálja. Engem világ életemben egyzerre 100 dolog érdekelt és mindenbe belekezdtem,de semmit nem csináltam teljes erőbedobással. Tornáztam,táncoltam,zongoráztam,rajzoltam,keramikusnak tanultam,de az ötöd évet nem tudtam befelyezni. Szeptembertől műkörmös tanfolyamra megyek,úgyhogy remélhetőleg ezzel fogok folglalkozni majd (hacsak nem halnak ki a nagy válságban a műkörmös nők),de ezta tanfolyamot is nagy fejtörés eredménye függetlenül,h szeretem a műkörmöt...nézni,de nem magamon,mert nekem nem olyan a kezem,h szép legyen egy hosszabb körömmel.

Szóval ezzel csak azt szeretném mondani,h ha valamit Maja megszeret pici korában és lesz is hozzá érzéke,akkor én támogatni és buzdítani fogom. Csak csinálja...

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr961250817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása