Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Az első baleset

2009.09.01. 15:09 - dharma

Ma megint szomszédoltunk. És,h ne legyen már minden fenékig tejfel az első kacagás után ma megvolt az első baleset is. Hazaszaladtam ebédet csinálni magamnak. Kb 5 perc volt. Addig Kati maradt kint a gyerekekkel a kertben. Maja (elvileg) aludt a babakocsiba. Aztán egyszer csak hatalmas sírás...hát Maja nemhogy megfordult a babakocsiban (azt se tudom azon a kis helyen hogyan),de le is kúszott abból,így sikeresen fejre pottyant. Szerencse volt,h alacsony a babakocsi,fűre,puhára esett és Kati sem volt szívbajos,mert már van (ahogy írtam) egy 3.5 éves rosszcsontja,így tudta mit kell ilyenkor gyorsan megnézni a gyereken és szerencsére hamar meg is nyugodott. Mire én odaértem már vigyorgott,mint a vadalma :D

Tegnap bementem az Örsre,mert láttam egy nagyon jó kis pelenkatartó vödröt 800 Ft-ért (csak halkan jegyzem meg,h hasonló a Brendonban 4500 Ft körül van). Ezen kívül be szerettem volna váltani a felicitas babacsomagot,amit az Örsön 3 helyen lehet. Bababolt,ahol mind a kettőt el tudtam volna intéztni "technikai okok miatt zárva". Hát ez az én formám. Másik bolt helyett Brendont nyitottak. Végső elkeseredésemre a Photo Hall-ba mentem,hát nem volt,csak terhes csomag. Így már azon sem csodálkoztam,h a DM-ben kiváltott baba bónusz kezdő csomagjában a bónuszok,amiket szívesen kihasználtam volna már tegnap lejártak. Na persze ott eszembe sem volt megnézni,mert Maja már elég nyűgös volt. Öröm az ürömben,h legalább van benne egy olyan C&A-s bónus,amivel októberben 50% kedvezménnyel tudunk venni a lánykának kabátot.

MA védőnőnél is voltunk. Maja 5920 g és 61 centi. Ez az eddigi legszebb hízása egy hónap alatt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr981353055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása