Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

A szerzeményem...

2009.09.16. 19:52 - dharma

...alias bébiőr :)

 

 

 

 

 

 

 

Ezt vateráról szereztem. Sztem soha nem volt korábban használva és 4000 Ft-ért jutotam hozzá. Nagyon rossz volt,h nem hallottam,amikor Maja reggel felkelt. Bár beállt egy átlag 7 órás kelésre,de előfordult,h vagy már korábban fent volt,vagy 7-kor még aludt és persze,h én keltettem fel azzal,h bementem. Úgyhogy megvolt az első próba éjszaka. Olyan jó volt reggel hallani az első felnyekkenését. Már mentem is be Hozzá,mert azt azért már kitapasztaltam,h ha reggel nem megyek be időben és eljutunk a sírás stádiumába,akko rosszul indul a nap,el van rontva az egész. Ha időben elkapom reggel,akkor mosollyal indul a nap és ez nekem is egy hatalmas löketet ad.

Ma voltunk két oltáson is,remélem nem lázasodik be éjszaka. Az elsőt sztem észre sem vette,mosolygott,h énekelek Neki. Ilyenkor ugye azt kell csinálni,h ha megkapja a szurit,akkor fel kell az anyukának (vagy aki bent van Vele) kapni,megvígasztalni,aztán jöhet a következő (jobb esetben csak egyet kap és akkor végeztünk is). Hát Maja meg sem nyekkent az elsőnél,én meg nézetem a dokira,h akkor most felvegyem-e? De persze felvettem:) A másodiknál már azért sírdogált,de végülis nem volt vészes,hamar meg is tudtam nyugtatni. Kikértem a papírt,h mehet babaúszásra,úgyhogy jövő kedden Beoval és Balázskával meglesz az első eksön. Úgy várom már,nagyon kíváncsi leszek. Egy igazi kis anyalánya program!

Kicsilány 6070 g és 62 centi. Növünk,növünk,növögetünk :) És hát persze egyre tündéribb a jányka. Sírni csak akkor sír,ha tényleg baja van,azt meg gyorsan ki lehet küszöbölni. Viszont  rájött,h Neki van hangja azért  reklamálni már iszonyatosan tud. Ezt akkor prezentálom is,mert ma bemutatta mennyire tud bosszantkodni azon,h hason van,de magától nem tud megfordulni (csak ritkán),ezért a játékának és nekem reklamál. Telefonos minőség :S

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr201386988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása