Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Rosszul kezdődik a nap

2009.09.17. 11:15 - dharma

 Maja 4:40-kor kelt  Ilyen már nagyon rég nem volt. Lángolt szegényem feje,de inkább halkan megetettem,áthoztam hozzánk és visszaaltattam. Így még aludt 7-ig.  Szóval pont időben jött jól az a bébiőr. Megmértem a lázát reggel és 38.7 :O Nem kevés,raktam is fel Neki a kúpot,így egy órája már „csak” 37.9 volt. Szegényem elég nyűgös is. Sztem ha kicsit eláll az eső,akkor elsétálok Vele a boltba,hátha a friss levegő jót tesz Neki.

Na most el is kezdett beszélgetni,úgyhogy javul a helyzet :)

El is felejtettem írni,h fórumon az egyik lány rávilágított,h a korábban említett DM-es kuponom nem ez év augusztusig volt jó,hanem 2010-ig :D Nagy okos vagyok :D Így be is szaladtam az első DM-be és összeszedtem mindent,ami kellett. Cumit és egy Szentkirályi babagyümölcslevet 1 ft-ért adtak :D Meg múlt héten kaptunk egy kengurut Katától. Ki is próbáltam és nagyon jó. Csak egy zavar,h úgy látom nem tudna benne elaludni,mert ami a fejét tartaná az sztem csak dísz,mert,h nem tartja a fejét,az biztos.

Ne megmérem,h áll a láza,hátha már realizálódott a helyzet,mert nagyon rákezdett a mondókára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr781388021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása