Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Taktika

2009.05.31. 08:08 - dharma

Reggel...mármint inkább hajnalban,mert most az a módi, rájöttem,h sajnos pocakfájós Maja :( Eléggé elkeserít,mert sajnálom cegényt. Jól meg is masszíroztam Neki,h kijöjjenek a görcsök. Mint kiderült az Espumisan,meg a köménytea csak a szelet hajtja,ami Maja esetében fölösleges,mert alul,fölül tud alkotni rendesen. Görcsre meg ajánlottak egy nagyon jó,csak receptköteles cseppet,amit a szerdai orvoslátogatáson fel is íratok. Csak addig bírja ki a csöpi.

Addig is még egy kép,ahol látszik,h kifogtam a kicsilánnyal. Mint írtam a kendőben van egyedül nyugi,így kitaláltam egy taktikát. Előre szólok én fogom szabadalmaztatni!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr731154317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása