Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Szuri

2009.07.02. 17:37 - dharma

Ma 2 hónapos Majácska :) Ennek alkalmával sajnos nem ajándékot,hanem két szurit kapott a combjába. Nagyon sírt szegénykém. Én meg amikor várakoztunk kint és hallottam a bent egymás után felsíró gyerekeket és ránéztem csodálkozó,akkor még semmit sem sejtő pofijára akkor pityeredtem el. De próbáltam magam gyorsan összeszedni,h ne érezze meg rajtam a pánikot. Szerencsére párom is ott volt és Ő is tartotta benne a lelket. Mint mindig :) Aztán amíg vissza nem tettem a hordozókendőbe addig szívszorítóan pityergett. Féltem,h ez az egész napjára ki fog hatni,de itthon már csak csodálkozva nézelődött az ölemben,most meg alszik. Sunyin megmértem a testhőmérsékletét,de szerencsére eddig nem ment fel a láza. Remélem ez így is marad. Megmértük a súlyát is,most 4310 g és 55 cm. Helyettesítő orvos volt,aki csodálkozott,h csak ennyit hízott születése óta. De valószínűsítette,h ez a reflux miatt van,mert amióta kapja az antireflux kiegészítőt gyorsabban gyarapodik. Azon viszont én csodálkoztam,h miért nem hipoalergén tápit írt fel Neki a másik orvos,mert mint kiderült ez nem az,pedig lehetne. De az is lehet,h ennek nincs jelentősége. Mindenesetre ez az orvos szimpatikusabb,mint a saját orvosa. Alaposabban megnézte Maját,mint anno a "sajátja".

Egyre több a sírásmentes időszak,amikor gügyög,vagy mosolyog inkább,de még azért megy a pityergés is. Azt mondják,h ez általában 3 hónapos kor körül múlik el.

Ja...és erőteljesen kopaszodik. Most már csak a tarkóján egy 3-4 cm ami megmaradt,így úgy néz ki,mint egy kis bohóc. Főleg,ha ami van Neki az fel is borzolódik :D

Tegnap a fodrászom elgondolkoztatott,h mikor is csináltassuk meg a fülbevalóját. Szerinte most még nem hagy benne mély nyomot. Ellenben sztem amíg nem olyan kislányos a pofija,hanem inkább babás addig nem is néz ki jól. Más részről meg a fülbelövés az olyan gyorsan történik,h még a fájásra sincs idő. Max megijedne. De gondolkodunk még ezen.

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr861222611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása