Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Fülbevaló

2009.07.12. 17:37 - dharma

Minekután 5-ből 4 ember kérdezi meg talpig rózsaszín lányunkról,h fiú-e,pénteken mégis kilövettük a fülét. Két dolog miatt nem szerettem volna korábban. 1: belekap,ahogy koordinálatlanul kalimpál a kezecskéjével,de ezzel nem volt eddig gond,meg Anyum mondta,h nekem is már a kórházban meg lett csinálva,nem jelentett problémát,a mai napig megvagyok,jól vagyok,szeretem,h nem tinédzser korban kellett nagy rettegve kiszúratnom. Beszélek itt,amikor még lövettem két lukat a már meglévők mellé,ékszerem van még a nyelvemben,meg az ajkam fölött :S De mindegyiknél féltem. 2: egy ilyen pici baba még nem olyan kislányos,h jól álljon nekik,de meglepően sztem Majácskának nagyon jó. Szép kis fülecskéje,fülcimpája van,kis szolid orvosifém fülbevalót tetettem bele,nagyon bájos. Mellette szól viszont - azon kívül,h én is korán kaptam,így már csak nem nézik fiúnak - még,h könnyebben gyógyul. Legalábbis elvileg. Meg nekem csúnyább volt azért a friss fülbevalóm után a fülem. Neki szép,kezelgetem reggel,este,sztem nincs is begyulladva.

Az elmúlt időszakban elég sokat sírogatott. Illetve kb hét elején kezdte. Most párom Anyukája, a "Mama" mondta,h többet kéne szerinte már adni Neki enni. Úgyhogy megint emeltünk a tápi adagon,mert ugye tejem stagnál. Van,de Neki kevés...azt azért odaadom Neki. Így öröm,boldogság van,úgy néz ki valóban ez volt a gond,most nyugadalom van. Itt vagyunk Tatabányán nagyszülőknél és reggel 6-7-kor kelt  szombat,vasárnap. Remélem ezt tartja otthon is,mert általában 5-kor szokott kelni. Azért ennek is örülök. Bár elég erőszakos....nagyon erőszakos kislánykánk van,azért az éjszaka szent és sérthetetlen,a kórházból való hazajövetel óta végig alussza. Így újult erővel kezdődik mindig a nap. Kis drága tudja,h meddig bírja az ember,így a telitorok sírások is csak néha vészesek.

Két kép a fülbevalós Majácskáról

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr821242054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikocs 2009.07.13. 13:55:15

pedig teljesen kislányos. és hidd el, továbbra is fogják fiúnak nézni :) az emberek hülyék :D nagyon csini a fülbevalival!!!!


süti beállítások módosítása