Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Babaúszás

2009.09.22. 19:26 - dharma

Megvolt az első babaúszás Beóval és Balázzsal. Mire megérkeztünk,addigra kislányka elaludt. Hát nem nagyon tetszett Neki,h amikor felkelt csupa idegen volt körülötte. Idegen hely,idegen emberek...kicsit sok volt Neki,mert mihelyt letettem a pelenkázóra olyan ordenáré módon elkezdett szegényem sírni,h ilyet már rég nem láttam Tőle. Utoljára talán akkor,amikor kilőtték a fülét. 10 másodpercig visszatartott levegővel tátogott,majd úúúgy rázendített,h hirtelen zavaromban nem tudtam,h mi lehet Vele. De szerencsére hamar lekűzdöttük ezt a problémát,gyors átöltözés,mehettünk úszni. 5 perc babamasszázs és be a vízbe. Maja végig döbbent arcot vágott,nekem nagyon tetszett a dolog,Balázska meg aztán végig vigyorogta az úszást,ahogy várható volt a kislegénytől. Úgy veszem észre jól ki is fárasztotta a dolog,mert most húzza a lóbőrt. Mondókáztunk,énekeltünk,úszkáltunk,szerintem fantasztikus volt. Egy óra csupa baba,csupa élvezet és mozgás. Jövő kedden is megyünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr691400149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása