Maja fejlődése

kép címe

Utolsó kommentek

Linkblog

Hordozósdi

2009.09.27. 20:01 - dharma

Kimentünk Majával,barátnőmmel (Nórival) és kisfiával (Csongival) a hordozós hétre. Igazából csak a hordozási eszközök és technikák érdekeltek. Ki is néztem egy megkötési módot,ami nagyon kényelmes volt. Na most bántam meg,h a saját kendőmet eladtam,de teljesen kétségbe nem estem,mert van egy mei tai-om,erről annyit,h barátnőm kisfia,Csongi már 11 kiló,Nekik nem jött be,de a lányoknak a fórumon,akiknek szintén ilyen van igen. Tehát két lehetőség van: vagy Nóri nem jól kötötte meg,amit Ő is feltételezett,vagy 11 kilós babához már nem a legalkalmasabb. Gondolom mind a kettő közrejátszhatott.

Ezen kívül még van egy kengurum is. Erről még nem alkottam nagyon véleményt. Kicsit vékony a pántja,meg zavar,h nem tartja a fejét,de majd még meglátjuk. Lényegében babakocsi fan lettem,amióta Maját érdekli a világ és nem sír benne. Ez kb 3 hónaposan következett be,amikor azt vettem észre,h a babyslingbe már sehogy nem marad meg,folyamatosan tekereg benne,h lásson valamit. A babakocsi ellen csak az szól,h körülményesebb vele bkv-ra felszállni,de egyéb érveket csak mellette tudok felhozni,a bkv-s probléma meg csak rutin és mások segítőkészségén múlik. Azért jobb,ha inkább saját rutinjába bízik az ember :S  Jobban,könnyebben alszik benne,mivel Maja „nyári” baba,így nem sülök Vele össze,könnyebb vinni benne a dolgokat. Persze a kendő mellett is szóltak érvek,mert az elején kényelmesebb dolgot keresve sem találtam volna. Sőt,mondhatni kendő/hordozó mániás lettem. Alapból az elején volt egy karikás kendőm,azt váltotta fel a babysling,ami gyakorlatilag az előzővel azonos,csak szélesebb,így biztonságosabb és a pántja is ki van párnázva,az is vastagabb,nem nyomja a vállat annyira. Ezzel egy időben viszont nagy hibát követtem el,eladtam a Nandu kendőmet,mondván,h vastag. Na de a tél? Arra nem gondoltam :( Vettem Brendonban egy Amazonas kendőt. Hasznos,meg praktikus,de nem nekem, hamar megszabadultam tőle. Most kaptam a már említett kengurut. Itt tartunk. Meglátjuk mi lesz télen. Most úgy vagyok vele,h próbálgatom a mei tai-t és marad a jól bevált babakocsi is.

A végén teszek majd egy képet az új kötési tudományomról. Kicsit közeli a kép,így az egyik lényeg kevésbé látszik,h az oldalamra van kötve a gyerek,így nem csak engem lát. Na ez az,ami miatt tetszik Neki,mert azt elfelejtettem írni,h most már nagyon nem örül,ha úgy kötöm magamra,h teljesen felém néz és ez az,ami miatt a mei tai-t kicsit hanyagolom. Nagyon a mellkasomhoz nyomódik,belecsúszik (még pici) és nem lát abszolút ki. Az pedig nagyon felháborítja. Még egy pötty a kocsinak,ugyanis kifelé nem kötünk!

 

Fórumon az egyik lány kislánya,Janka már áll!!! Csodás!!! Sztem Ő azért hamarabb tette ezt,mint Maja fogja,de ezek szerint annyira már ez sincs távol :)  Ráadásul Janka babának vagy 1-2 hónapig kengyelt kellett hordania,de ezen is látszik,h mozgásfejlődésben nagyon nem vetette vissza :)

Azért Majának is van új tudománya! Eleinte a babák még csak magánhangzókkal gügyögnek. Ma Majácska folyamatosan azt visította,h „dddádddádddá…” Na ez sem maradhat le,egy hangfelvételem van,ami alá egy képet tettem be. Íme

 

A bejegyzés trackback címe:

https://novogetunk.blog.hu/api/trackback/id/tr331411311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása